Elektroniczny Nadzór Nad Aktami Prawnymi

ELEKTRONICZNY NADZÓR NAD AKTAMI PRAWNYMI

Kompleksowe wsparcie procesu nadzoru prawnego nad aktami JST oraz szczegółowe raportowanie. Dedykowane wersje systemu dla Wojewody oraz Regionalnych Izb Obrachunkowych. Wspólne wdrożenie na terenie całego Województwa (Wojewoda plus RIO) obniża koszty jak również pozwala na osiągnięcie znacznie lepszych efektów wdrożenia (większość JST już po pierwszym spotkaniu deklaruje przekazywanie wszystkich swoich aktów prawnych w postaci elektronicznej).

System e-Nadzór pozwala zarówno na realizację procesu nadzoru prawnego nad aktami, jak i na pełne zarządzanie oraz szczegółowe raportowanie w związku z realizowanym procesem nadzoru. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom, nie stosowanym dotychczas w podobnych aplikacjach do zarządzania dokumentami, aplikacja oferuje niespotykaną ergonomię pracy jak i pełną automatykę wybranych czynności, np.: automatyczna dekretacja, zakładanie spraw we właściwych teczkach aktowych, rozpoznawanie dokumentów przychodzących i dołączanie ich do odpowiednich akt sprawy. Wbudowany edytor XML umożliwia użytkownikom tworzenie rozstrzygnięć czy wskazań nadzorczych, a w przypadku RIO, uchwał Kolegium (a także dowolnych innych dokumentów niezbędnych w procesie nadzoru, np.: pytań do JST) bezpośrednio w aplikacji, zapewniając jednocześnie ich zgodność z wymogami ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych, jak i pozwalając na ich przekazywanie:

  • do właściwych JST drogą elektroniczną (przy użyciu dedykowanego Modułu Komunikacyjnego spełniającego ustawowe wymogi elektronicznej skrzynki podawczej),
  • wybranych rozstrzygnięć do publikacji w dzienniku urzędowym (przekazywanie bezpośrednio do systemu e-Dziennik używanego przez wszystkie Urzędy Wojewódzkie).